Anmäl dig nu till PelletsFörbundets Årsmöte och Vårmöteskonferens 10-11 maj 2023

Anmäl dig nu och boka gärna hotellrum före lunch den 28 april för att vara säker på att få ett rum. Endast ett fåtal reserverade hotellrum finns kvar på Grand Hotel Falkenberg.

På vårmöteskonferensen kommer Annika Rutegard, ny landschef på Rika Sweden, att göra sin första presentation på en konferens och berätta mer om Rikas nya stora satsning på den svenska och nordiska marknaden för pellets- och vedkaminer.

Annika Rutegard

Annika Rutegard, contry manager, Rika Sweden

– RIKA har nu valt att satsa på den svenska marknaden för att vidare introducera sitt varumärke och produktportfölj i hela Norden. Jag är sedan den 1 mars 2023 anställd som Country Manager, och har som uppdrag att öppna Flagship Stores för RIKA i Sverige, samt hitta relevanta samarbetspartners. Vi tror att marknaden för pelletskaminer i Sverige och Norden är redo, säger Annika Rutegard.

Rika är baserat i Österrike och är marknadsledande för pelletskaminer i de tysktalande länderna. Företaget har cirka 300 anställda.

Info och anmälan till Årsmötet.

Info och anmälan till Vårmöteskonferensen.