Fjärrvärmedagarna

Den 10-11 april ses vi på Clarion Sign vid Norra Bantorget i Stockholm.

Fjärrvärmedagarna erbjuder ett helikopterperspektiv på branschens viktigaste och mest strategiska frågor. Årets upplaga är inget undantag.

Du får i vanlig ordning lyssna till en rad inspirerande talare. Exempelvis delar Åsa Pettersson, vd för Energiföretagen, med sig av fjärrvärmens utmaningar och möjligheter i dagens dynamiska klimat. Daniel Friberg från Energimyndigheten ger oss en inblick i fjärr- och kraftvärmestrategin. Mattias Naarttijärvi från Sigholm berättar om hur AI kan revolutionera fjärrvärmebranschen, för att bara nämna några. Se fullständigt program här

Vi ser fram emot två dagar fyllda med insiktsfulla föredrag om aktuell fjärrvärme- och fjärrkyleforskning, intressanta exempel från olika företag, nedslag i politiken, tekniken, bränslefrågor och kundens perspektiv. Djupdyker i sessioner kring Kund & Marknad – Styrmedel & Miljö – Teknik & Utveckling och besöker våra utställare.

Utställarytan är nu fullbokad, men om du är intresserad av att medverka som utställare, hör av dig till isabell.strand@energiforetagen.se för mer information/väntelista.