Vill du exportera till Tyskland?

Energimyndigheten, Avd för grön tillväxt, vill påminna er om sitt erbjudande för Hannovermässan 2019 samt bjuda in er till en informationsträff tillsammans med Energimyndigheten och Business Sweden bl a runt den samlingsmonter vi kommer att ha på plats i Hannovermässan. Väl på plats i Stockholm kommer ni att få information om erbjudandet samt övergripande information om Hannovermässan, efter träffen har ni möjlighet att bolla era behov och ställa era individuella frågor till oss och andra samarrangörer.

Agenda:

13.00 Välkommen på Tysk-Svenska Handelskammaren (Verena Adamheit)
13.10 Hannovermässan 2019 – fokus på Sverige (Linda Steen, Trade Fair Agency)
13.20 Den svenska nationella satsningen (Mona Hedenskog, Business Sweden)
13.30 Den svenska samlingsmontern inom energi inkl. anmälningsvillkor, kostnader och deadlines (Ludvig Lindström, Energimyndigheten)
14.00 Smarta elnät på energimontern (Albin Carlén, Forum Swedish Smartgrid)
14.15 Frågor och diskussion
14.30 Avslutning och kaffe

Mötet äger rum den 7:e november hos Tysk-Svenska handelskammaren, 13:00-15:00 – Adress: Vallhallavägen 185, Stockholm.

Mer information och anmälan, se bifogad länk https://www.handelskammer.se/events/informationsmote-energimyndighetens-samlingsmonter-pa-hannovermassan-2019