Strategidagar 10-11 december

PelletsFörbundets styrelse inbjuder gamla och nya medlemmar att delta på strategidagar om förbundets framtida verksamhet. Strategidagarna är ett lunch-till-lunch möte på Säröhus utanför Göteborg den 10 – 11 december.

Med förändrade skatteregler, ny regering och en alltid närvarande klimatfråga vill vi bli ett förbund med vassare framtoning mot politiker, myndigheter och andra makthavare. Om vi vill ha ordentlig tyngd bakom våra ord måste vi dessutom bli fler i förbundet, på så sätt blir pellets något att räkna  med, positivt för sysselsättning, miljö, klimat, inhemska råvaror mm.

Under dagarna kommer vi diskutera detta och annat som vi tycker är viktigt. Vi leds av en moderator. Vi komer också få möjlighet att titta på Säröhus pelletsanläggning.

PelletsFörbundet står för mat och konferenslokaler. Deltagarna står för resa och logi själva. Enkelrum kostar 1290 kr per person och dubbelrum 990 kr per person. Moms tillkommer. Mer information om Säröhus finns på deras hemsida http://www.sarohus.se

Anmälan till strategidagarna sker senast 4 december till info@pelletsforbundet.se  Ange om du vill ha enkel eller dubbelrum och eventuella allergier eller dyl.

Varmt välkomna önskar PelletsFörbundets styrelse