Om du får problem med din pelletsvärme

Har du problem med att din pelletsvärme strular eller är i behov av service är det naturligt att du i första hand antingen tar kontakt med den som installerade utrustningen, eller tillverkaren/agenten för den utrustning du har installerad. Ofta har de möjlighet att hjälpa till, eller tipsa om någon i din närhet som kan hjälpa dig. Men ibland fungerar inte detta av olika orsaker. PelletsFörbundet vill därför gärna hjälpa dig om du har problem. Vi vill att det ska vara enkelt för en konsument att få hjälp om något skulle krångla.

Vi har därför tagit fram en ”Klickbar karta” där vi nu börjat lista serviceföretag som kan erbjuda hjälp till de som behöver. När du klickar på en stjärna på kartan så ser du, tillsammans med kontaktuppgifterna, en kort presentation av företaget och de produkter man i första hand anser att man kan ta hand om. Eftersom vi står bakom serviceorganisationen har vi dessutom försett företag som är medlemar i PelletsFörbundet med ”Gula Stjärnor”. Hittar du inget företag i din närhet kan du även söka svar hos någon av våra övriga medlemmar som presenteras under rubriken ”Medlemmar”.